Паливна система DAF 105 та DAF 106: типові проблеми та їх вирішення
- plis1122
- 3 бер.
- Читати 3 хв
Як і будь-який механізм, паливна система автомобілів DAF 105 та DAF 106 в один момент ламається та починає давати збої. Основною причиною ламання є природне зношування, однак на коректність роботи можуть впливати і сторонні домішки у пальному. Розглянемо детальніше основні проблеми паливної системи та їхні ознаки.

Як визначити неполадки паливної системи за поширеними симптомами?
Часто автомобіліст помічає, що двигун починає троїти, що можна розпізнати за кількома ознаками. Одна з них — відсутність низького тиску. Для повноцінної роботи паливної системи потрібно наповнення насос-форсунок, за що відповідальний насос низького тиску. Мінімальний тиск, котрий видає паливна система на холостих обертах — 2 бари. Якщо в насосі зламаний редукційний клапан, одній із насос-форсунок може не вистачати кількості пального для повного наповнення. Як наслідок — відсутній обсяг подачі пального через розпилювач, а форсунка та циліндр можуть не працювати.
Якщо двигун троїть, може знадобитися заміна насоса низького тиску чи редукційного клапана.
Друга причина — механічні пошкодження насос-форсунки. Йдеться про механічне зношування електромагнітного клапана або розпилювача. В першому випадку насос-форсунка не може створити високий тиск, адже клапан не закривається, відповідно, відсутня подача пального в циліндр. В другому випадку можливий прорив газів із циліндра двигуна, адже розпилювача не зачиняється. Як наслідок — насос-форсунка отримує надто багато повітря і кількості пального знову недостатньо. Розв'язанням цієї проблеми буде капітальний ремонт зламаної насос-форсунки.
Третя проблема — неполадки з електрикою, тобто магніт (соленоїд), котрий згорів, чи відсутність контакту в контактній групі насос-форсунки. Причиною може стати гвинт, котрий відкрутився, обрив у електричному ланцюгу. Коли електромагнітний вузол не виконує функцій, подача пального припиняється.
Часто власники автомобілів можуть помітити надмірний розхід пального, підвищене утворення диму. Скоріше за все, причиною стає зношений отвір розпилювача, при цьому пальне подається при зниженому тиску. Якщо все ж таки тяга гарна, плунжерна пара та клапан подачі пального мають не критичні пошкодження. В такому випадку можна обійтися заміною розпилювача.
Проте можуть бути зношені і клапан, і розпилювач. Проте парадокс полягає в тому, що комп'ютерна діагностика може нічого не виявити. Тому оцінити реальну картину можна лише завдяки діагностиці окремої насос-форсунки.
Четверта ознака порушення роботи паливної системи — машина не тягне, використовує надто багато пального. Це свідчення того, що зношені всі компоненти насос-форсунки. В такому випадку знадобиться капітальний ремонт насос-форсунки чи заміна її на нову. Якщо ж машина при цьому сильно димить, проблема скоріш за все полягає в системі живлення двигуна.
Машина заводиться зі швидкого старту — в цьому випадку скоріш за все зношені всі насос-форсунки, тому їх потрібно терміново змінювати.
Також можна спостерігати, що двигун генерує надто багато диму, при цьому все супроводжується сильним шумом. Причиною такого явища може бути зламаний розпилювач насос-форсунки.

Професійна діагностика та ремонт паливної системи
Працівники майстерні Diesel Kyiv проводять комплексну діагностику всіх компонентів паливної системи, щоби визначити справжню причину виходу з ладу.
Перевірка виконується на спеціалізованому стенді, із застосуванням сучасного обладнання.
Весь процес відбувається в кілька етапів:
зняття деталі;
перевірка на стенді;
розбирання всіх елементів, мийка;
дефектування;
виявлення зламаних елементів та їх заміна;
точне регулювання;
повторна перевірка на стенді.
Всі спеціалісти майстерні відрізняються високим рівнем кваліфікації, знають усі тонкощі роботи паливної системи автомобілів DAF 105 та DAF 106. На проведені ремонтні роботи надається гарантія на 6 місяців.
Часті питання
Як зрозуміти, що паливна система працює неправильно?
Запідозрити ламання можна за такими ознаками — троїння двигуна, надлишок диму, використання великої кількості пального.
Чи можна самостійно усунути ламання паливної системи?
Паливна система сучасних дизельних автомобілів відрізняється складною конструкцією. Тому без використання спеціалізованих стендів провести діагностику та ремонт досить складно. Робітники майстерні Diesel Kyiv проведуть діагностику та ремонтні роботи оперативно та ефективно.
Comments